HIer een stukje tekst over het event.
Zo kiest de media voor jou!
opvallen als expert met jouw vak / jouw expertise / jouw bedrijf
Wat ga je leren?
Hoe je aan een aantal directe promotie links naar je website komt
- Hoe je de juiste media voor jouw bedrijf selecteert
- Hoe je kan zorgen dat jij weet wie wanneer wat over je zegt op internet
- Hoe je jezelf & jouw bedrijf uniek maakt
- Hoe journalisten selecteren op nieuws
- Hoe je zorgt dat je altijd op de hoogte wordt gehouden van online publiciteit rond jouw bedrijf
- Wat er nodig is om een goed interview te geven
- Een aantal methodes die tot directe publiciteit kunnen zorgen
- Hoe je voor een eerste publicatie zorgt
- Zeven voor iedereen toepasbare methodes om zelf nieuws te genereren
- Hoe je de juiste media kan selecteren om jouw klant jou te laten vinden
Zo kiest de media voor jou! Hoe zou jij het vinden als jouw potentiële klant jouw bedrijf vindt opvallen tussen al die andere aanbieders? En als ze vervolgens aan jou denken als ze behoefte hebben aan jouw product of dienstverlening? En wellicht daarna contact met je opnemen?
En, is dat bij jou al het geval? En hoe graag zou je dit willen? Heb je hier al een strategie voor? Belangrijk is dat je eerst duidelijk hebt waar je naartoe wilt, en duidelijk hebt wat je wilt bereiken. Welke belangrijke momenten in jouw organisatie zijn het waard om met de buitenwereld te delen? Zodat – of waardoor – je de media bereikt en daarmee nog sneller en efficiënter jouw doelen behaalt? Tijdens de workshop ontdek je hoe je zorgt dat de media voor jou kiest!
HIer een stukje tekst over het event.
HIer een stukje tekst over het event.
HIer een stukje tekst over het event.
HIer een stukje tekst over het event.
HIer een stukje tekst over het event.
HIer een stukje tekst over het event.
HIer een stukje tekst over het event.
Zo kiest de media voor jou!
opvallen als expert met jouw vak / jouw expertise / jouw bedrijf
Wat ga je leren?
Hoe je aan een aantal directe promotie links naar je website komt
- Hoe je de juiste media voor jouw bedrijf selecteert
- Hoe je kan zorgen dat jij weet wie wanneer wat over je zegt op internet
- Hoe je jezelf & jouw bedrijf uniek maakt
- Hoe journalisten selecteren op nieuws
- Hoe je zorgt dat je altijd op de hoogte wordt gehouden van online publiciteit rond jouw bedrijf
- Wat er nodig is om een goed interview te geven
- Een aantal methodes die tot directe publiciteit kunnen zorgen
- Hoe je voor een eerste publicatie zorgt
- Zeven voor iedereen toepasbare methodes om zelf nieuws te genereren
- Hoe je de juiste media kan selecteren om jouw klant jou te laten vinden
En, is dat bij jou al het geval? En hoe graag zou je dit willen? Heb je hier al een strategie voor? Belangrijk is dat je eerst duidelijk hebt waar je naartoe wilt, en duidelijk hebt wat je wilt bereiken. Welke belangrijke momenten in jouw organisatie zijn het waard om met de buitenwereld te delen? Zodat – of waardoor – je de media bereikt en daarmee nog sneller en efficiënter jouw doelen behaalt? Tijdens de workshop ontdek je hoe je zorgt dat de media voor jou kiest!