
Liefde kan knap ingewikkeld zijn
Liefde is een werkwoord. Zeker als je langer bij elkaar bent, komen verschillen in de wijze waarop je liefde ervaart naar boven. Beiden heb je andere verwachtingen van jezelf en van elkaar. Misschien ziet je partner de relatie als stabiel en vertrouwt, terwijl de sleur maakt dat jij de liefde tussen jullie als leeg en voorspelbaar ervaart. Of andersom! Net als een auto heeft je relatie een Apk-keuring nodig, waarbij je met elkaar investeert in de onderdelen die je relatie weer goed kunnen maken.
Investeer in de belangrijkste relatie die je hebt
We vinden het heel normaal dat er allerlei trainingen zijn waarin teams leren samenwerken. Voor persoonlijke ontwikkeling mag je ook op training. Waarom zouden we dan niet investeren in een training voor je liefdesrelatie? De relatie die je hebt met je partner is de belangrijkste – en misschien ook wel de moeilijkste – relatie die je in je leven hebt.
Aandacht geven hoeft niet ingewikkeld te zijn
Investeer je niet in elkaar, dan kan ik je garanderen dat de kans groot is dat je uit elkaar groeit en daarna uit elkaar gaat. Waarna hetzelfde zich herhaalt, maar dan met een andere partner. Als je niet beseft dat investeren in elkaar belangrijk – en leuk – is om je relatie levend te houden, dan blijf je in dat patroon hangen. En die aandacht voor elkaar hoeft echt niet ingewikkeld te zijn.
De kunst is de vonk blijvend te laten sprankelen
Als je relatie goed is, loopt het op alle gebieden in je leven makkelijker en zijn je kinderen ook gelukkiger. Een goede relatie draagt bij aan je levensgeluk. Je kunt elkaar versterken en stimuleren het beste uit jezelf te halen. Een partner met wie je plezier hebt, op wie je kunt steunen, tegen wie je oprecht kunt zijn en bij wie je jezelf mag zijn. De kunst is de vonk tussen jullie blijvend te laten sprankelen.
- Wil jij dat jullie beiden tot bloei komen in je relatie?
- Wil je samen én alleen sterk staan?
- Wil jij de liefde die er tussen jullie bestaat weer vieren?
- Wil jij dat jouw hart – elke dag opnieuw – dat sprongetje maakt als je je lief ziet?
In 6 avonden gaan jullie elkaar weer herontdekken
Meld je dan nu samen aan voor de cursus Vier de Liefde! Een APK voor je relatie!

Zo kiest de media voor jou!
opvallen als expert met jouw vak / jouw expertise / jouw bedrijf
Wat ga je leren?
Hoe je aan een aantal directe promotie links naar je website komt
Hoe je de juiste media voor jouw bedrijf selecteert
Hoe je kan zorgen dat jij weet wie wanneer wat over je zegt op internet
Hoe je jezelf & jouw bedrijf uniek maakt
Hoe journalisten selecteren op nieuws
Hoe je zorgt dat je altijd op de hoogte wordt gehouden van online publiciteit rond jouw bedrijf
Wat er nodig is om een goed interview te geven
Een aantal methodes die tot directe publiciteit kunnen zorgen
Hoe je voor een eerste publicatie zorgt
Zeven voor iedereen toepasbare methodes om zelf nieuws te genereren
Hoe je de juiste media kan selecteren om jouw klant jou te laten vinden
Zo kiest de media voor jou! Hoe zou jij het vinden als jouw potentiële klant jouw bedrijf vindt opvallen tussen al die andere aanbieders? En als ze vervolgens aan jou denken als ze behoefte hebben aan jouw product of dienstverlening? En wellicht daarna contact met je opnemen?
En, is dat bij jou al het geval? En hoe graag zou je dit willen? Heb je hier al een strategie voor? Belangrijk is dat je eerst duidelijk hebt waar je naartoe wilt, en duidelijk hebt wat je wilt bereiken. Welke belangrijke momenten in jouw organisatie zijn het waard om met de buitenwereld te delen? Zodat – of waardoor – je de media bereikt en daarmee nog sneller en efficiënter jouw doelen behaalt? Tijdens de workshop ontdek je hoe je zorgt dat de media voor jou kiest!
Meld je nu aan voor de workshop
De masterclass is onderdeel van het netwerkontbijt. Samen met maximaal 40 ondernemers nuttigen we een ontbijt, is er ruim de tijd om te netwerken, krijg je 60 seconden om je eigen bedrijf te pitchen en is er uiteraard kans om zaken te doen. Meld je nu aan voor deze masterclass. Vol = Vol

Zo kiest de media voor jou!
opvallen als expert met jouw vak / jouw expertise / jouw bedrijf
Wat ga je leren?
Hoe je aan een aantal directe promotie links naar je website komt
Hoe je de juiste media voor jouw bedrijf selecteert
Hoe je kan zorgen dat jij weet wie wanneer wat over je zegt op internet
Hoe je jezelf & jouw bedrijf uniek maakt
Hoe journalisten selecteren op nieuws
Hoe je zorgt dat je altijd op de hoogte wordt gehouden van online publiciteit rond jouw bedrijf
Wat er nodig is om een goed interview te geven
Een aantal methodes die tot directe publiciteit kunnen zorgen
Hoe je voor een eerste publicatie zorgt
Zeven voor iedereen toepasbare methodes om zelf nieuws te genereren
Hoe je de juiste media kan selecteren om jouw klant jou te laten vinden
Zo kiest de media voor jou! Hoe zou jij het vinden als jouw potentiële klant jouw bedrijf vindt opvallen tussen al die andere aanbieders? En als ze vervolgens aan jou denken als ze behoefte hebben aan jouw product of dienstverlening? En wellicht daarna contact met je opnemen?
En, is dat bij jou al het geval? En hoe graag zou je dit willen? Heb je hier al een strategie voor? Belangrijk is dat je eerst duidelijk hebt waar je naartoe wilt, en duidelijk hebt wat je wilt bereiken. Welke belangrijke momenten in jouw organisatie zijn het waard om met de buitenwereld te delen? Zodat – of waardoor – je de media bereikt en daarmee nog sneller en efficiënter jouw doelen behaalt? Tijdens de workshop ontdek je hoe je zorgt dat de media voor jou kiest!