Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Boek Ellen Botman succesvol gelanceerd
    • Ellen van Hemert (Drukwerkdeal): ‘We zijn veel te bescheiden over duurzaamheid’
    • Prijzen winnen bij speciale jubileumactie Drukwerkdeal
    • Tien vragen aan Ellen Botman (Happy Brain Clinics): ‘Je hoeft bij ons niet te praten over je gevoel’
    • Groeiend ziekteverzuim in de zorg: kijk verder dan de zieke medewerker
    • In 6 stappen een online event organiseren dat écht werkt
    • Acht vragen aan Rik te Buck (TAB): ‘Durf als ondernemer te veranderen’
    • Drukwerkdeal komt samen met Pleun’s Regenboogijsjes in actie
    Facebook Twitter Instagram
    Login
    Wees Meer
    • Home
    • Artikelen
      1. Duurzaamheid
      2. Gezondheid
      3. Financieel
      4. Maatschappelijk
      5. Ontwikkeling
      6. Zichtbaarheid
      Featured

      NL Cares zoekt vrijwilligers voor de Warme Winter Weken

      By Redactie Weesmeer30/11/20210
      Recent

      Ellen van Hemert (Drukwerkdeal): ‘We zijn veel te bescheiden over duurzaamheid’

      09/09/2025

      Tien vragen aan Ellen Botman (Happy Brain Clinics): ‘Je hoeft bij ons niet te praten over je gevoel’

      03/09/2025

      In 6 stappen een online event organiseren dat écht werkt

      27/08/2025
    • Nieuws

      Boek Ellen Botman succesvol gelanceerd

      10/09/2025

      Prijzen winnen bij speciale jubileumactie Drukwerkdeal

      04/09/2025

      Groeiend ziekteverzuim in de zorg: kijk verder dan de zieke medewerker

      28/08/2025

      Drukwerkdeal komt samen met Pleun’s Regenboogijsjes in actie

      21/08/2025

      Aangetekend Mailen: een veilig alternatief voor fysieke bezorging aangetekende brieven

      15/07/2025
    • Over ons
      • Visie
      • Contact
    Wees Meer
    You are at:Home»Artikelen»Wat levert een goede aanpak om media-aandacht te organiseren nu op?

    Wat levert een goede aanpak om media-aandacht te organiseren nu op?

    0
    By Jennifer Delano on 23/07/2019 Artikelen, PR, Zichtbaarheid
    eBook Jen artikel2
    eBook Jen artikel2

    Wat levert een goede aanpak om media-aandacht te organiseren nu op?

    Veel mensen vragen zich af: wat levert een goede aanpak om media-aandacht te organiseren nu op? Hieronder een aantal voorbeelden:

    Toptaarten in tientallen media

    Het bedrijf Topbloemen startte met een nieuw bedrijf: Toptaarten. Ik deed de release richting de media. Schreef het persbericht en belde de media na. Het resulteerde in een week met elke dag landelijke media-aandacht. Er werd over gepubliceerd in het Algemeen Dagblad, het Financieele Dagblad, De Ondernemer, RetailNews, Retailtrends, Twinkle Magazine, Emerce, BakkersWereld, Accountweek, Marketingfuel en diverse andere media. Oftewel: Toptaarten stond in tientallen online en offline magazines/kranten.

    Lees ook: Free publicity: 4 vragen om te beantwoorden voordat je een PR-bureau belt

    46.759 euro aan pr-waarde

    Iemand die ik eerder aan zichtbaarheid hielp, is Anthony Degenaar. Zijn plannen om mkb-bedrijven te helpen leverde flink wat online publiciteit op (meer dan 30 websites publiceerden.) Binnen twee weken resulteerde het in een pr-waarde van 46.759 euro aan online publiciteit in Nederland, een bereik van meer dan 100.000 ondernemers en daarbij mocht hij aanschuiven bij BNR Radio samen met een samenwerkingspartner. Het resulteerde in een discussie van 25 minuten lang live op BNR Radio.

    1 miljoen huiskamers binnenkomen via tv

    Sinds de oprichting van dé datingwebsite voor liefhebbers van het platteland trokken Richard en Judith honderden singles aan. Totdat ze kennismaakte met mij en mijn pr-technieken. Het resulteerde in diverse publicaties én een interview van beide oprichters op SBS6-televisieprogramma Hart van Nederland. Kosteloos kwamen ze zo in de huiskamers van meer dan 1 miljoen mensen binnen met hun verhaal. Op dit moment hebben meer dan 2500 mensen zich aangemeld op hun datingsite en zijn er al diverse mensen getrouwd naar aanleiding van hun zoektocht op Farmers4Love.

    Wat mijn doel is: veel meer mensen helpen met hun zichtbaarheid om daarmee zichzelf en hun bedrijf te laten zien en daarmee te kunnen groeien met hun bedrijf. Ik wil mensen leren hoe ze zichzelf veel duidelijker kunnen laten zien als expert. Wat je kan doen om jouw eigen kanalen klaar te maken voor media-aandacht. Uiteindelijk wil ik je leren hoe je media-aandacht aantrekt. Met media-aandacht maak je jezelf betrouwbaarder, laat je jezelf veel beter zien als expert én maak je jouw marketing veel effectiever.

    Ik schreef het e-book ”7 Redenen Waarom De Concurrent Wel In De Krant Staat En Jij Niet!” In het boek vind je ook wat jij kan doen om dit te veranderen. Vraag hem deze maand gratis aan.

    Je las dit artikel op WeesMeer, hét nieuwsplatform voor ondernemers met ambitie

    Altijd op de hoogte blijven van ons laatste nieuws? Abonneer je dan op onze nieuwsbrief.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Jennifer Delano
    • Website
    • Facebook
    • Twitter
    • LinkedIn

    Jennifer Delano is een bevlogen vooruitschopper en absoluut de meest spraakmakende pr-specialist van Nederland. Motor achter het bureau. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor pr. Jennifer organiseert zichtbaarheid door (social)media-aandacht. Creëert nieuws en bedenkt pr- en guerrillamarketing-acties. Schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om in te zetten.

    Related Posts

    Ellen van Hemert (Drukwerkdeal): ‘We zijn veel te bescheiden over duurzaamheid’

    09/09/2025

    Tien vragen aan Ellen Botman (Happy Brain Clinics): ‘Je hoeft bij ons niet te praten over je gevoel’

    03/09/2025

    In 6 stappen een online event organiseren dat écht werkt

    27/08/2025

    Comments are closed.

    • LinkedIn
    • Facebook
    • Twitter
    About

    Help mee om WeesMeer verder uit te bouwen.

    Deel je onze visie en wil je een bijdrage leveren aan het verder uitbouwen van WeesMeer?

    Stuur een mail naar info@weesmeer.nl en laten we de mogelijkheden bespreken.

    Recent posts

    Boek Ellen Botman succesvol gelanceerd

    10/09/2025

    Ellen van Hemert (Drukwerkdeal): ‘We zijn veel te bescheiden over duurzaamheid’

    09/09/2025

    Prijzen winnen bij speciale jubileumactie Drukwerkdeal

    04/09/2025
    Categorieën
    Copyright © 2023 | www.WeesMeer.nl
    • Privacy
    • Visie
    • Contact

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Sign In or Register

    Welcome Back!

    Login to your account below.

    Lost password?
    We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.