Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Aangetekend Mailen: een veilig alternatief voor fysieke bezorging aangetekende brieven
    • Gaby Troost en Rik te Buck franchisenemers The Alternative Board Amsterdam
    • Hilversumse bloemist Hessing ruilt Fleurop in voor FloraNL
    • 10 vragen aan Sumit Gupta: ‘Ga achter je dromen aan. Wees de koper, niet de verkoper’
    • MT500: Breman bekroond tot beste installatiebedrijf
    • Jouw betrouwbare ICT-partner in Barneveld voor mkb
    • ‘Geld is geen taboe meer. Het is tijd dat vrouwen het heft in eigen handen nemen’
    • Sumit Gupta: ‘Geen uurtarieven meer, maar lange allianties en belangen in bedrijven’
    Facebook Twitter Instagram
    Login
    Wees Meer
    • Home
    • Artikelen
      1. Duurzaamheid
      2. Gezondheid
      3. Financieel
      4. Maatschappelijk
      5. Ontwikkeling
      6. Zichtbaarheid
      Featured

      NL Cares zoekt vrijwilligers voor de Warme Winter Weken

      By Redactie Weesmeer30/11/20210
      Recent

      10 vragen aan Sumit Gupta: ‘Ga achter je dromen aan. Wees de koper, niet de verkoper’

      04/07/2025

      ‘Geld is geen taboe meer. Het is tijd dat vrouwen het heft in eigen handen nemen’

      26/06/2025

      Drukwerkdeal vernieuwt machinepark: minder inkt & energieverbruik, meer snelheid & kwaliteit

      12/06/2025
    • Nieuws

      Aangetekend Mailen: een veilig alternatief voor fysieke bezorging aangetekende brieven

      15/07/2025

      Gaby Troost en Rik te Buck franchisenemers The Alternative Board Amsterdam

      14/07/2025

      Hilversumse bloemist Hessing ruilt Fleurop in voor FloraNL

      10/07/2025

      MT500: Breman bekroond tot beste installatiebedrijf

      02/07/2025

      ‘Geld is geen taboe meer. Het is tijd dat vrouwen het heft in eigen handen nemen’

      26/06/2025
    • Over ons
      • Visie
      • Contact
    Wees Meer
    You are at:Home»Artikelen»Wat levert een goede aanpak om media-aandacht te organiseren nu op?

    Wat levert een goede aanpak om media-aandacht te organiseren nu op?

    0
    By Jennifer Delano on 23/07/2019 Artikelen, PR, Zichtbaarheid
    eBook Jen artikel2
    eBook Jen artikel2

    Wat levert een goede aanpak om media-aandacht te organiseren nu op?

    Veel mensen vragen zich af: wat levert een goede aanpak om media-aandacht te organiseren nu op? Hieronder een aantal voorbeelden:

    Toptaarten in tientallen media

    Het bedrijf Topbloemen startte met een nieuw bedrijf: Toptaarten. Ik deed de release richting de media. Schreef het persbericht en belde de media na. Het resulteerde in een week met elke dag landelijke media-aandacht. Er werd over gepubliceerd in het Algemeen Dagblad, het Financieele Dagblad, De Ondernemer, RetailNews, Retailtrends, Twinkle Magazine, Emerce, BakkersWereld, Accountweek, Marketingfuel en diverse andere media. Oftewel: Toptaarten stond in tientallen online en offline magazines/kranten.

    Lees ook: Free publicity: 4 vragen om te beantwoorden voordat je een PR-bureau belt

    46.759 euro aan pr-waarde

    Iemand die ik eerder aan zichtbaarheid hielp, is Anthony Degenaar. Zijn plannen om mkb-bedrijven te helpen leverde flink wat online publiciteit op (meer dan 30 websites publiceerden.) Binnen twee weken resulteerde het in een pr-waarde van 46.759 euro aan online publiciteit in Nederland, een bereik van meer dan 100.000 ondernemers en daarbij mocht hij aanschuiven bij BNR Radio samen met een samenwerkingspartner. Het resulteerde in een discussie van 25 minuten lang live op BNR Radio.

    1 miljoen huiskamers binnenkomen via tv

    Sinds de oprichting van dé datingwebsite voor liefhebbers van het platteland trokken Richard en Judith honderden singles aan. Totdat ze kennismaakte met mij en mijn pr-technieken. Het resulteerde in diverse publicaties én een interview van beide oprichters op SBS6-televisieprogramma Hart van Nederland. Kosteloos kwamen ze zo in de huiskamers van meer dan 1 miljoen mensen binnen met hun verhaal. Op dit moment hebben meer dan 2500 mensen zich aangemeld op hun datingsite en zijn er al diverse mensen getrouwd naar aanleiding van hun zoektocht op Farmers4Love.

    Wat mijn doel is: veel meer mensen helpen met hun zichtbaarheid om daarmee zichzelf en hun bedrijf te laten zien en daarmee te kunnen groeien met hun bedrijf. Ik wil mensen leren hoe ze zichzelf veel duidelijker kunnen laten zien als expert. Wat je kan doen om jouw eigen kanalen klaar te maken voor media-aandacht. Uiteindelijk wil ik je leren hoe je media-aandacht aantrekt. Met media-aandacht maak je jezelf betrouwbaarder, laat je jezelf veel beter zien als expert én maak je jouw marketing veel effectiever.

    Ik schreef het e-book ”7 Redenen Waarom De Concurrent Wel In De Krant Staat En Jij Niet!” In het boek vind je ook wat jij kan doen om dit te veranderen. Vraag hem deze maand gratis aan.

    Je las dit artikel op WeesMeer, hét nieuwsplatform voor ondernemers met ambitie

    Altijd op de hoogte blijven van ons laatste nieuws? Abonneer je dan op onze nieuwsbrief.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Jennifer Delano
    • Website
    • Facebook
    • Twitter
    • LinkedIn

    Jennifer Delano is een bevlogen vooruitschopper en absoluut de meest spraakmakende pr-specialist van Nederland. Motor achter het bureau. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor pr. Jennifer organiseert zichtbaarheid door (social)media-aandacht. Creëert nieuws en bedenkt pr- en guerrillamarketing-acties. Schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om in te zetten.

    Related Posts

    10 vragen aan Sumit Gupta: ‘Ga achter je dromen aan. Wees de koper, niet de verkoper’

    04/07/2025

    ‘Geld is geen taboe meer. Het is tijd dat vrouwen het heft in eigen handen nemen’

    26/06/2025

    Drukwerkdeal vernieuwt machinepark: minder inkt & energieverbruik, meer snelheid & kwaliteit

    12/06/2025

    Comments are closed.

    • LinkedIn
    • Facebook
    • Twitter
    About

    Help mee om WeesMeer verder uit te bouwen.

    Deel je onze visie en wil je een bijdrage leveren aan het verder uitbouwen van WeesMeer?

    Stuur een mail naar info@weesmeer.nl en laten we de mogelijkheden bespreken.

    Recent posts

    Aangetekend Mailen: een veilig alternatief voor fysieke bezorging aangetekende brieven

    15/07/2025

    Gaby Troost en Rik te Buck franchisenemers The Alternative Board Amsterdam

    14/07/2025

    Hilversumse bloemist Hessing ruilt Fleurop in voor FloraNL

    10/07/2025
    Categorieën
    Copyright © 2023 | www.WeesMeer.nl
    • Privacy
    • Visie
    • Contact

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Sign In or Register

    Welcome Back!

    Login to your account below.

    Lost password?
    We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.