Facebooktwitterlinkedinrssyoutube

Wat levert een goede aanpak om media-aandacht te organiseren nu op?

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Veel mensen vragen zich af: wat levert een goede aanpak om media-aandacht te organiseren nu op? Hieronder een aantal voorbeelden:

Toptaarten in tientallen media
Het bedrijf Topbloemen startte met een nieuw bedrijf: Toptaarten. Ik deed de release richting de media. Schreef het persbericht en belde de media na. Het resulteerde in een week met elke dag landelijke media-aandacht. Er werd over gepubliceerd in het Algemeen Dagblad, het Financieele Dagblad, De Ondernemer, RetailNews, Retailtrends, Twinkle Magazine, Emerce, BakkersWereld, Accountweek, Marketingfuel en diverse andere media. Oftewel: Toptaarten stond in tientallen online en offline magazines/kranten.

46.759 euro aan pr waarde
Iemand die ik eerder aan zichtbaarheid hielp is Anthony Degenaar. Zijn plannen om mkb-bedrijven te helpen leverde flink wat online publiciteit op (meer dan 30 websites publiceerden.) Binnen 2 weken resulteerde het in een pr waarde van 46.759 euro aan online publiciteit in Nederland, een bereik van meer dan 100.000 ondernemers en daarbij mocht hij aanschuiven bij BNR Radio samen met een samenwerkingspartner. Het resulteerde in een discussie van 25 minuten lang live op BNR Radio.

1 miljoen huiskamers binnenkomen via tv
Sinds de oprichting van dé datingwebsite voor liefhebbers van het platteland trokken Richard en Judith honderden singles aan. Totdat ze kennismaakte met mij en mijn pr technieken. Het resulteerde in diverse publicaties én een interview van beide oprichters op SBS6 televisieprogramma Hart van Nederland. Kosteloos kwamen ze zo in de huiskamers van meer dan 1 miljoen mensen binnen met hun verhaal. Op dit moment hebben meer dan 2.500 mensen zich aangemeld op hun datingsite en zijn er al diverse mensen getrouwd naar aanleiding van hun zoektocht op Farmers4Love.

Wat mijn doel is: veel meer mensen helpen met hun zichtbaarheid om daarmee zichzelf en hun bedrijf te laten zien en daarmee te kunnen groeien met hun bedrijf. Ik wil mensen leren hoe ze zichzelf veel duidelijker kunnen laten zien als expert. Wat je kan doen om jouw eigen kanalen klaar te maken voor media-aandacht. Uiteindelijk wil ik je leren hoe je media-aandacht aantrekt. Met media-aandacht maak je jezelf betrouwbaarder, laat je jezelf veel beter zien als expert én maak je jouw marketing veel effectiever.

Ik schreef het ebook ”7 Redenen Waarom De Concurrent Wel In De Krant Staat En Jij Niet!” In het boek vind je ook wat jij kan doen om dit te veranderen. Vraag deze maand hem gratis aan: https://jenniferdelano.nl/7-redenen-waarom-de-concurrent-wel-in-de-krant-staat-en-jij-niet/

Share.

About Author

Jennifer Delano

Jennifer Delano is een bevlogen vooruitschopper en absoluut de meest spraakmakende pr-specialist van Nederland. Motor achter het bureau. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor pr. Jennifer organiseert zichtbaarheid door (social)media-aandacht. Creëert nieuws en bedenkt pr- en guerrillamarketing-acties. Schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om in te zetten.

Comments are closed.