Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Drukwerkdeal vernieuwt machinepark: minder inkt & energieverbruik, meer snelheid & kwaliteit
    • 10 vragen aan Charles Smeets: ‘De overstap naar duurzame energie moet via het hoofd naar het hart’
    • Reisbureau voor mensen met een fysieke beperking opgericht
    • FloraNL verlegt koers en richt zich op klant bloemisten
    • 10 vragen aan Bart Spandaw: ‘Mijn manier om te groeien is door actief te zijn in netwerken’
    • 10 vragen aan Marieke Pijler: ‘Ik maak ondernemers onvergelijkbaar’
    • 10 vragen aan Remco Coerman: ‘Ik wil een autoriteit worden op het gebied van het locatie-ongebonden wonen’
    • World Parkinson Day: Ernst Daniël Smid sprak over leven met Parkinson
    Facebook Twitter Instagram
    Login
    Wees Meer
    • Home
    • Artikelen
      1. Duurzaamheid
      2. Gezondheid
      3. Financieel
      4. Maatschappelijk
      5. Ontwikkeling
      6. Zichtbaarheid
      Featured

      NL Cares zoekt vrijwilligers voor de Warme Winter Weken

      By Redactie Weesmeer30/11/20210
      Recent

      Drukwerkdeal vernieuwt machinepark: minder inkt & energieverbruik, meer snelheid & kwaliteit

      12/06/2025

      10 vragen aan Charles Smeets: ‘De overstap naar duurzame energie moet via het hoofd naar het hart’

      05/06/2025

      10 vragen aan Bart Spandaw: ‘Mijn manier om te groeien is door actief te zijn in netwerken’

      28/04/2025
    • Nieuws

      Reisbureau voor mensen met een fysieke beperking opgericht

      21/05/2025

      FloraNL verlegt koers en richt zich op klant bloemisten

      14/05/2025

      Marc van Eck, Eric Kramer en Kimberly Ofori in Raad van Advies sociaal netwerk Follow

      07/04/2025

      Woning verkopen in Ede: wat u moet weten

      28/03/2025

      Enliven lanceert inclusieprogramma na succesvolle pilot bij Microsoft Nederland

      25/03/2025
    • Over ons
      • Visie
      • Contact
    Wees Meer
    You are at:Home»Nieuws»FloraNL verlegt koers en richt zich op klant bloemisten

    FloraNL verlegt koers en richt zich op klant bloemisten

    0
    By Jennifer Delano on 14/05/2025 Nieuws
    FloraNL bloemist ()

    Bloemistenplatform FloraNL is een nieuwe weg ingeslagen. De nieuwe koers richt zich met name op de klanten van bloemisten. FloraNL ondersteunt hierbij de aangesloten bloemisten, zodat zij op een efficiënte en moderne manier hun klanten optimaal extra service kunnen bieden.

    FloraNL was tot voor kort een collectief van samenwerkende bloemisten in Nederland. Daarmee is een landelijk netwerk van zo’n 250 bloemisten opgebouwd. De site is inmiddels omgebouwd naar een platform voor de Nederlandse bloemist en zijn klanten. Door deze rebranding is de focus nu gericht op de klant van de bloemist met als doel die klanten ook te vinden en rechtstreeks aan de lokale bloemist te verbinden.

    De site van FloraNL heeft door de rebranding een moderne, eigentijdse uitstraling gekregen. Op de website kan men eenvoudig een lokale bloemist vinden, bloemen bestellen of meer te weten komen over de diensten van het bedrijf.

    Makkelijker zoeken

    “Het oude platform was vooral gericht op het vinden van een bloemist en bloemisten te informeren wat we met FloraNL voor die bloemist kunnen betekenen”, zegt Ruud Steur, directeur van FloraNL. “Het nieuwe platform vertelt wat FloraNL de bloemist allemaal kan bieden aan zijn klanten en dan vooral ook de zakelijke afnemers. Tevens krijgt iedere bloemist zijn eigen pagina’s en worden zowel zakelijke als particuliere klanten direct verbonden met hun eigen lokale bloemist.”

    FloraNL verwacht dat het zoeken van bloemisten makkelijker wordt, met name ook op hun specialisme. Ook zal er op de site meer info komen over partners van FloraNL en de FloraNL-bloemisten.

    “De ambitie van FloraNL is hét platform voor de Nederlandse bloemist te worden. Iedere Nederlandse bloemist zou hierop willen staan, omdat het de klant direct naar hen toe verwijst. Verder valt er nog heel veel te ontwikkelen voor de bloemist en zijn afnemers, dus we mikken vooral op groei in Nederland. Wellicht gaan we ons op termijn richten op België”, meent Steur.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Jennifer Delano
    • Website
    • Facebook
    • Twitter
    • LinkedIn

    Jennifer Delano is een bevlogen vooruitschopper en absoluut de meest spraakmakende pr-specialist van Nederland. Motor achter het bureau. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor pr. Jennifer organiseert zichtbaarheid door (social)media-aandacht. Creëert nieuws en bedenkt pr- en guerrillamarketing-acties. Schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om in te zetten.

    Related Posts

    Reisbureau voor mensen met een fysieke beperking opgericht

    21/05/2025

    Marc van Eck, Eric Kramer en Kimberly Ofori in Raad van Advies sociaal netwerk Follow

    07/04/2025

    Woning verkopen in Ede: wat u moet weten

    28/03/2025

    Comments are closed.

    • LinkedIn
    • Facebook
    • Twitter
    About

    Help mee om WeesMeer verder uit te bouwen.

    Deel je onze visie en wil je een bijdrage leveren aan het verder uitbouwen van WeesMeer?

    Stuur een mail naar info@weesmeer.nl en laten we de mogelijkheden bespreken.

    Recent posts

    Drukwerkdeal vernieuwt machinepark: minder inkt & energieverbruik, meer snelheid & kwaliteit

    12/06/2025

    10 vragen aan Charles Smeets: ‘De overstap naar duurzame energie moet via het hoofd naar het hart’

    05/06/2025

    Reisbureau voor mensen met een fysieke beperking opgericht

    21/05/2025
    Categorieën
    Copyright © 2023 | www.WeesMeer.nl
    • Privacy
    • Visie
    • Contact

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Sign In or Register

    Welcome Back!

    Login to your account below.

    Lost password?