Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • 10 vragen aan Charles Smeets: ‘De overstap naar duurzame energie moet via het hoofd naar het hart’
    • Reisbureau voor mensen met een fysieke beperking opgericht
    • FloraNL verlegt koers en richt zich op klant bloemisten
    • 10 vragen aan Bart Spandaw: ‘Mijn manier om te groeien is door actief te zijn in netwerken’
    • 10 vragen aan Marieke Pijler: ‘Ik maak ondernemers onvergelijkbaar’
    • 10 vragen aan Remco Coerman: ‘Ik wil een autoriteit worden op het gebied van het locatie-ongebonden wonen’
    • World Parkinson Day: Ernst Daniël Smid sprak over leven met Parkinson
    • MediKIT lanceert pilot automatische postverwerking huisartsen
    Facebook Twitter Instagram
    Login
    Wees Meer
    • Home
    • Artikelen
      1. Duurzaamheid
      2. Gezondheid
      3. Financieel
      4. Maatschappelijk
      5. Ontwikkeling
      6. Zichtbaarheid
      Featured

      NL Cares zoekt vrijwilligers voor de Warme Winter Weken

      By Redactie Weesmeer30/11/20210
      Recent

      10 vragen aan Charles Smeets: ‘De overstap naar duurzame energie moet via het hoofd naar het hart’

      05/06/2025

      10 vragen aan Bart Spandaw: ‘Mijn manier om te groeien is door actief te zijn in netwerken’

      28/04/2025

      10 vragen aan Marieke Pijler: ‘Ik maak ondernemers onvergelijkbaar’

      24/04/2025
    • Nieuws

      Reisbureau voor mensen met een fysieke beperking opgericht

      21/05/2025

      FloraNL verlegt koers en richt zich op klant bloemisten

      14/05/2025

      Marc van Eck, Eric Kramer en Kimberly Ofori in Raad van Advies sociaal netwerk Follow

      07/04/2025

      Woning verkopen in Ede: wat u moet weten

      28/03/2025

      Enliven lanceert inclusieprogramma na succesvolle pilot bij Microsoft Nederland

      25/03/2025
    • Over ons
      • Visie
      • Contact
    Wees Meer
    You are at:Home»Nieuws»Bijna 80% bedrijven zonder thuiswerk mist kansen in communicatie met medewerkers

    Bijna 80% bedrijven zonder thuiswerk mist kansen in communicatie met medewerkers

    0
    By Redactie Weesmeer on 26/03/2020 Nieuws, Verzuimpreventie
    Zo’n 80 procent van de bedrijven waar thuiswerken onmogelijk is, heeft geen goede oplossing om effectief en consistent met personeel te communiceren. Het gaat om sectoren als transport, detailhandel, horeca en de zorg. Veel bedrijven in die sectoren werken met privé-e-mail of Whatsapp en dat is volgens Quinyx eigenlijk ongewenst. Het bedrijf maakt zijn workforce management app gedurende de coronacrisis de komende zes maanden gratis beschikbaar voor bedrijven.

    Bijna 80% bedrijven zonder thuiswerk mist kansen in communicatie met medewerkers

    Zo’n 80 procent van de bedrijven waar thuiswerk onmogelijk is, heeft geen goede oplossing om effectief en consistent met personeel te communiceren. Het gaat om sectoren als transport, detailhandel, horeca en de zorg. Veel bedrijven in die sectoren werken met privé-e-mail of Whatsapp en dat is volgens Quinyx eigenlijk ongewenst. Het bedrijf maakt zijn workforce management app gedurende de coronacrisis de komende zes maanden gratis beschikbaar voor bedrijven.

    Quinyx onderzocht bedrijven zonder thuiswerk

    Uit onderzoek dat Quinyx heeft laten uitvoeren blijkt dat veel bedrijven het lastig vinden goed te communiceren met medewerkers die niet thuis kunnen werken. Quinyx is marktleider in cloudbased communicatie voor bedrijven met oproepkrachten of personeel in wisseldiensten. In de tijd van het coronavirus heeft Quinyx besloten om bedrijven zes maanden gratis ondersteuning te bieden met zijn workforce management app. Deze app stelt bedrijven in staat snel, eenduidig, formeel en conform AVG te communiceren met medewerkers. De app zorgt voor veel HR-taken zoals communicatie met personeel, maar meet ook de stemming en de effectiviteit van het personeel.

    Lees ook: Een derde van de flexwerkers is van plan binnen een jaar van baan te veranderen

    Communicatie met personeel

    De workforce management tool van Quinyx helpt bedrijven om snel en eenvoudig te schakelen met medewerkers die niet in de mogelijkheid zijn om thuis te werken. Dit geldt voor veel (vitale) beroepen waar mensen geen kantoorbaan hebben en regelmatig in wisseldiensten werken. De communicatietool van Quinyx wordt veel gebruikt om het werk in de transport, detailhandel, horeca, gezondheidszorg en andere industrieën gemakkelijker te maken. De app van Quinyx is beschikbaar in ruim 20 talen.

    Stemming en prestaties van personeel meten

    Medewerkers kunnen met Quinyx Pulse in realtime reageren op enquêtes, die als pushmeldingen in de app verschijnen. Hiermee meet Quinyx Pulse snel en effectief hoe werknemers zich voelen. De tool herkent dus de prestaties van medewerkers. In de uitgebreide versie van de app zitten functies als personeelsbezetting, planning, tijd & aanwezigheid en rapportages. Het bedrijf werkt met artificial intelligence en de software kan worden geïntegreerd met HR functionaliteiten zoals de koppeling naar de salarisadministratie.

    Solidariteit

    Veel bedrijven tonen in deze periode solidariteit en helpen met hun aanbiedingen om de zaken draaiende te houden en om banen veilig te stellen. Sam Mirson, country manager Nederland, vertelt dat Quinyx dit ook wil doen. “Transporteurs en retailers, maar ook voor de gehele zorgsector, kunnen het gevoel hebben dat ze er nu alleen voor staan. Ze hebben momenteel te lijden heeft onder kortetermijnveranderingen. Daar willen we verandering in brengen.”

    +++

    Bronnen:

    http://desklessworkforce2018.com/

    https://proceedix.com/resources/why-2019-will-be-year-deskless-workforce

    https://www.forbes.com/sites/lanxuezhao/2019/06/17/the-billion-dollar-ideas-that-could-transform-the-deskless-workforce/#67a51ea4fad1

    https://mediacontent.nu/content/

    Je las dit artikel op WeesMeer, hét nieuwsplatform voor ondernemers met ambitie

    Altijd op de hoogte blijven van ons laatste nieuws? Abonneer je dan op onze nieuwsbrief.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Redactie Weesmeer

      Heb jij interessant ondernemersnieuws of een inhoudelijk artikel passend bij een van de categorieën van WeesMeer? Mail ons redactie@weesmeer.nl

      Related Posts

      Reisbureau voor mensen met een fysieke beperking opgericht

      21/05/2025

      FloraNL verlegt koers en richt zich op klant bloemisten

      14/05/2025

      Marc van Eck, Eric Kramer en Kimberly Ofori in Raad van Advies sociaal netwerk Follow

      07/04/2025

      Comments are closed.

      • LinkedIn
      • Facebook
      • Twitter
      About

      Help mee om WeesMeer verder uit te bouwen.

      Deel je onze visie en wil je een bijdrage leveren aan het verder uitbouwen van WeesMeer?

      Stuur een mail naar info@weesmeer.nl en laten we de mogelijkheden bespreken.

      Recent posts

      10 vragen aan Charles Smeets: ‘De overstap naar duurzame energie moet via het hoofd naar het hart’

      05/06/2025

      Reisbureau voor mensen met een fysieke beperking opgericht

      21/05/2025

      FloraNL verlegt koers en richt zich op klant bloemisten

      14/05/2025
      Categorieën
      Copyright © 2023 | www.WeesMeer.nl
      • Privacy
      • Visie
      • Contact

      Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

      Sign In or Register

      Welcome Back!

      Login to your account below.

      Lost password?
      We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.Ok