Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Ontdek de wereld van groothandel kinderspeelgoed
    • Antonija Čagalj, CEO Yachtmaster Group: ‘Voor ons gaat het niet om steeds groter worden, maar om steeds beter worden.’
    • Nieuw ‘modern’ onderkomen voor PRGoeroes
    • Chris Hoksberg (RISE Labs): ‘Mijn hart en interesse liggen bij de anatomie van het menselijk lichaam’
    • Geslaagd eerste Ondernemers Event van The Alternative Board
    • Grote interesse voor lichaamsdonatie na overlijden Joke Bruijs
    • Pieter Cobelens op Ondernemers Event van The Alternative Board
    • ’s Werelds grootste B2B-jachtcharterevenement keert terug naar Amsterdam
    Facebook Twitter Instagram
    Login
    Wees Meer
    • Home
    • Artikelen
      1. Duurzaamheid
      2. Gezondheid
      3. Financieel
      4. Maatschappelijk
      5. Ontwikkeling
      6. Zichtbaarheid
      Featured

      NL Cares zoekt vrijwilligers voor de Warme Winter Weken

      By Redactie Weesmeer30/11/20210
      Recent

      Antonija Čagalj, CEO Yachtmaster Group: ‘Voor ons gaat het niet om steeds groter worden, maar om steeds beter worden.’

      30/10/2025

      Chris Hoksberg (RISE Labs): ‘Mijn hart en interesse liggen bij de anatomie van het menselijk lichaam’

      28/10/2025

      Ellen van Hemert (Drukwerkdeal): ‘We zijn veel te bescheiden over duurzaamheid’

      09/09/2025
    • Nieuws

      Nieuw ‘modern’ onderkomen voor PRGoeroes

      28/10/2025

      Geslaagd eerste Ondernemers Event van The Alternative Board

      09/10/2025

      Grote interesse voor lichaamsdonatie na overlijden Joke Bruijs

      08/10/2025

      Pieter Cobelens op Ondernemers Event van The Alternative Board

      29/09/2025

      ’s Werelds grootste B2B-jachtcharterevenement keert terug naar Amsterdam

      29/09/2025
    • Over ons
      • Visie
      • Contact
    Wees Meer
    You are at:Home»Nieuws»Nieuwe huisstijl Drukwerkdeal: frisser, meer open en afscheid van de superhelden

    Nieuwe huisstijl Drukwerkdeal: frisser, meer open en afscheid van de superhelden

    0
    By Redactie Weesmeer on 25/10/2024 Nieuws
    Drukwerkdeal rebranding

    Online drukkerij Drukwerkdeal heeft een nieuwe huisstijl. De vorige huisstijl, gebaseerd op superhelden en een stripachtige look, is ingeruild voor een meer open en toegankelijke uitstraling.

    Drukwerkdeal is de grootste online drukkerij in Nederland en België. Het is gespecialiseerd in de meest uitlopende drukwerkproducten. Het heeft ook een Belgisch zusterbedrijf: Printdeal, gevestigd in Antwerpen.

    Drukwerkdeal heeft nu gekozen voor een nieuwe huisstijl. In de vorige stonden nog kleurrijke superhelden centraal die de unique super powers (of usp’s) van Drukwerkdeal.nl belichaamden. “We laten de superhelden achter ons en gaan voor een meer open en toegankelijke uitstraling. Minder harde kleuren en strips, meer echtheid en warmte. Dit past beter bij onze volwassen visie en wat we willen uitstralen”, stelt Martijn Jansen, commercieel directeur van Drukwerkdeal.

    Oranje blijft de herkenbare huisstijlkleur van Drukwerkdeal. Deze komt dan ook in alle uitingen terug. Met fris wit en duidelijk antraciet wordt een evenwichtig kleurenpalet gevormd. Door gebruik te maken van de kleuren uit het logo creëert Drukwerkdeal herkenbaarheid en consistentie. Voor campagnes en andere activiteiten is een secundair kleurenpalet geselecteerd. Deze kleuren zijn zo uitgekozen, dat die goed te combineren zijn met het uitgesproken oranje uit het primaire palet.

    Drukwerkdeal heeft bij de rebranding een nieuwe vormentaal geïntroduceerd, die vooral wordt getypeerd door ‘de gekantelde druppel’. Deze druppel oogt als een spraakwolk, die het interactieve en persoonlijke karakter van Drukwerkdeal benadrukt. Deze vormentaal past Drukwerkdeal op diverse manieren toe.

    “We zijn ontzettend trots op deze nieuwe, solide branding. Het ziet er prachtig uit en vertelt ons verhaal op een mooie manier. Hoewel we dicht bij onze herkenbare uitstraling zijn gebleven, hebben we duidelijk een mooie stap naar een frissere huisstijl gezet”, zegt Martijn Jansen. De rebranding is uitgevoerd in samenwerking met het digital agency Adwise.

    Drukwerkdeal rolt de nieuwe huisstijl uit in alle middelen van het bedrijf en verwacht aan het eind van het jaar hiermee helemaal mee klaar te zijn.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Redactie Weesmeer

      Heb jij interessant ondernemersnieuws of een inhoudelijk artikel passend bij een van de categorieën van WeesMeer? Mail ons redactie@weesmeer.nl

      Related Posts

      Nieuw ‘modern’ onderkomen voor PRGoeroes

      28/10/2025

      Geslaagd eerste Ondernemers Event van The Alternative Board

      09/10/2025

      Grote interesse voor lichaamsdonatie na overlijden Joke Bruijs

      08/10/2025

      Comments are closed.

      • LinkedIn
      • Facebook
      • Twitter
      About

      Help mee om WeesMeer verder uit te bouwen.

      Deel je onze visie en wil je een bijdrage leveren aan het verder uitbouwen van WeesMeer?

      Stuur een mail naar info@weesmeer.nl en laten we de mogelijkheden bespreken.

      Recent posts

      Ontdek de wereld van groothandel kinderspeelgoed

      30/10/2025

      Antonija Čagalj, CEO Yachtmaster Group: ‘Voor ons gaat het niet om steeds groter worden, maar om steeds beter worden.’

      30/10/2025

      Nieuw ‘modern’ onderkomen voor PRGoeroes

      28/10/2025
      Categorieën
      Copyright © 2023 | www.WeesMeer.nl
      • Privacy
      • Visie
      • Contact

      Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

      Sign In or Register

      Welcome Back!

      Login to your account below.

      Lost password?
      We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.