Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Autismeweek in teken van diversiteit: Hoe uniek ben jij?
    • Berith Spoelstra: “Ik ben heel goed in staat om van niets, iets te maken”
    • ‘Van Capo tot CEO’ genomineerd voor Managementboek van het Jaar
    • Sandie Chan: “De naam KOALA HUG komt uit mijn koker en blijkt een gouden greep”
    • Nathalie Hogendoorn: “De waarde van je netwerk, is de waarde van je bedrijf”
    • Michiel Verstraten: “Wij gaan tot het uiterste om resultaat te behalen”
    • Joyce Michielsen start als nieuwe PA voor Maak Jouw Impact
    • Patrick van Gils: “Ieder mens verdient een podium en een pitch.” 
    Facebook Twitter Instagram
    Login
    Wees Meer
    • Ontwikkeling
      1. Persoonlijke ontwikkeling
      2. Leiderschap
      3. Spotlight: Interview
      4. Persoonlijke verhalen
      5. Time management
      6. View All

      Het Imposter Syndroom saboteert je! (test het hier)

      20/11/2021

      Succes met e-commerce’ van DGOC genomineerd voor Computable Awards

      15/06/2021

      Ik stopte met al mijn social media… en bleek verslaafd

      04/01/2021

      Mariaschool in Den Hoorn wint Jokerprijs voor vergroten welzijn scholieren

      28/10/2020

      Berith Spoelstra: “Ik ben heel goed in staat om van niets, iets te maken”

      10/03/2023

      Sandie Chan: “De naam KOALA HUG komt uit mijn koker en blijkt een gouden greep”

      03/03/2023

      Michiel Verstraten: “Wij gaan tot het uiterste om resultaat te behalen”

      17/02/2023

      Patrick van Gils: “Ieder mens verdient een podium en een pitch.” 

      10/02/2023

      Berith Spoelstra: “Ik ben heel goed in staat om van niets, iets te maken”

      10/03/2023

      Sandie Chan: “De naam KOALA HUG komt uit mijn koker en blijkt een gouden greep”

      03/03/2023

      Michiel Verstraten: “Wij gaan tot het uiterste om resultaat te behalen”

      17/02/2023

      Patrick van Gils: “Ieder mens verdient een podium en een pitch.” 

      10/02/2023

      Compendium Geneeskunde lanceert eerste fysieke doktersglossy

      05/08/2021

      Ik stopte met al mijn social media… en bleek verslaafd

      04/01/2021

      Desley Boxtart schenkt cheques namens Business Open Ockenburgh aan goede doelen

      24/09/2020

      Hoe je met deze simpele stap je werk privé balans verbetert

      20/08/2020

      September is het nieuwe Januari!

      15/09/2015

      Berith Spoelstra: “Ik ben heel goed in staat om van niets, iets te maken”

      10/03/2023

      Sandie Chan: “De naam KOALA HUG komt uit mijn koker en blijkt een gouden greep”

      03/03/2023

      Michiel Verstraten: “Wij gaan tot het uiterste om resultaat te behalen”

      17/02/2023

      Patrick van Gils: “Ieder mens verdient een podium en een pitch.” 

      10/02/2023
    • Maatschappelijk
      1. Gezondheid
      2. Duurzaamheid
      3. Inclusie
      4. Participatie
      5. View All

      Gratis webinar: Breng je hormonen in balans, mama

      07/02/2023

      Gratis webinar: Zorg met liefde voor je hart

      01/02/2023

      Gratis webinar: verbeter je brein door breinfitness

      08/11/2022

      Trainingen van Lean2Succes nu beschikbaar met STAP-budget

      20/08/2022

      Onprove en Gullimex lanceren digitaal sturingsmechanisme foodsector

      17/03/2022

      Beurs World of eMobility wil duurzaam e-klimaat versnellen

      09/03/2022

      Onderzoek Hely: wijkhub verduurzaamt tot 1.000 huishoudens met elektrische deelmobiliteit

      27/12/2021

      Vastgoedontwikkelaar Rockfield bouwt met Hely aan zeven mobiliteitshubs

      05/11/2021

      Innovatiestrateeg Leonie van Mierlo (Fronteer) schrijft boek over de kracht van (gender)diversiteit en inclusief leiderschap

      06/03/2021

      Een derde van de flexwerkers is van plan binnen een jaar van baan te veranderen

      16/06/2020

      Daniëlle Terpstra houdt als enige de deuren van haar dagopvang open

      27/05/2020

      Slechthorend en ondernemer? Zo communiceer je met je klant

      03/05/2022

      GetJobsDone geselecteerd voor ‘25 onder 25’ van MT/Sprout

      22/06/2021

      Onderwijsspecialist Inge Hummel genomineerd voor The Experience Award

      24/09/2020

      Een derde van de flexwerkers is van plan binnen een jaar van baan te veranderen

      16/06/2020

      Autismeweek in teken van diversiteit: Hoe uniek ben jij?

      22/03/2023

      Oorfonds start eerste crowdfunding campagne voor onderzoek naar plotsdoofheid

      04/11/2022

      “Werknemers hebben nieuwe verwachtingen over hun relatie met werkgevers”

      05/07/2022

      Slechthorend en ondernemer? Zo communiceer je met je klant

      03/05/2022
    • Financieel

      Helft ondernemers heeft liquiditeitsproblemen en wil verduurzamen

      27/10/2022

      Versnelde tariefstijging van gemiddeld 10,3 procent voor zzp’ers en gedetacheerden in 2022

      27/07/2022

      Jacqueline Zuidweg nieuwe voorzitter Raad van Toezicht van Stichting MKB Financiering (SMF)

      25/07/2022

      Qredits geeft economie en maatschappij flinke impuls

      11/07/2022

      32% groei, non-bancair financieren krijgt vleugels

      05/07/2022
    • Zichtbaarheid
      1. Marketing
      2. PR
      3. Social media
      4. View All

      Tilburgse Ilza Keeman wint gouden Shopping Awards met haar Koekatelier

      10/06/2022

      Hoe een Growth Hacker jouw bedrijf kan laten groeien

      02/06/2022

      Red Panda Academy levert 400 afstudeerders growth hacking

      08/03/2022

      Gemeente Rotterdam kiest Friends For Brands en Roos & van de Werk als preferred supplier communicatie

      03/02/2022

      Free publicity bureau voor tech DelanoPR gaat verder als PRGoeroes

      19/04/2022

      Free publicity: 4 vragen om te beantwoorden voordat je een PR-bureau belt.

      26/03/2021

      Eerste masterclass met de combinatie growth hacking & free publicity

      03/08/2020

      Jennifer Delano nieuwe voorzitter ondernemersnetwerk BNI De Pelikaan

      17/02/2020

      YouLynq.me organiseert allereerste LinkedIn deepsales masterclass van Nederland

      21/10/2022

      Kunsthistorica Jorien Kleine Deters lanceert kunstgids voor ondernemers

      09/05/2022

      YouLynq.me organiseert allereerste LinkedIn deepsales masterclass van Nederland

      21/10/2022

      Tilburgse Ilza Keeman wint gouden Shopping Awards met haar Koekatelier

      10/06/2022

      Hoe een Growth Hacker jouw bedrijf kan laten groeien

      02/06/2022

      Kunsthistorica Jorien Kleine Deters lanceert kunstgids voor ondernemers

      09/05/2022
    • Nieuws

      Autismeweek in teken van diversiteit: Hoe uniek ben jij?

      22/03/2023

      ‘Van Capo tot CEO’ genomineerd voor Managementboek van het Jaar

      07/03/2023

      Joyce Michielsen start als nieuwe PA voor Maak Jouw Impact

      15/02/2023

      Fectar haalt 2,45 miljoen binnen met meest recente investeringsronde

      03/02/2023

      Prof. drs. Syben Tijmstra en drs. Peter Felen geven drie masterclasses voor toekomstbestendigere Nederlandse farmacie

      31/01/2023
    • Boeken
    Wees Meer
    You are at:Home»Artikelen»Ontwikkeling»Leiderschap»Spotlight: Interview»Joop Muller: “Je kunt geen nieuwe zeeën ontdekken als je de kust niet uit het oog durft te verliezen”

    Joop Muller: “Je kunt geen nieuwe zeeën ontdekken als je de kust niet uit het oog durft te verliezen”

    0
    By Redactie Weesmeer on 14/04/2022 Spotlight: Interview
    Joop Muller Energy Gum

    Joop Muller: “Je kunt geen nieuwe zeeën ontdekken als je de kust niet uit het oog durft te verliezen”

    De slogan: “Je kunt geen nieuwe zeeën ontdekken als je de kust niet uit het oog durft te verliezen,” staat centraal in mijn ondernemersleven. Het onbekende durven aan te gaan, waarbij de basis al werd gelegd tijdens de vele jaren dat ik bergsport heb uitgeoefend. Bergsport is een ultieme vorm van fysieke en mentale gezondheid. Het doorzetten om een top te bereiken, maar ook de beslissing kunnen nemen om tijdig om te keren als bijvoorbeeld het weer omslaat en met de teleurstelling kunnen omgaan als de toppoging daardoor niet geslaagd is. Het samenwerken met anderen en elkaar motiveren om een veilige, doch uitdagende tocht aan te gaan waarbij onderling vertrouwen een hele grote rol speelt. Mijn naam is Joop Muller.

    Wat zijn je hobby’s/interesses?

    Sport, familie en vrienden, wijn- en spijsmomenten, reizen, gezondheid.

    Waar kennen mensen jou nog meer van?

    Tv-programma’s op RTL7 en RTLZ, een uitzending van BNR Nieuwsradio, artikelen in dagbladen als AD, PZC, Brabants Dagblad en de Stentor. Presentaties bij netwerkbijeenkomsten als MeerBusiness Amsterdam, MeerBusiness Haarlemmermeer/Schiphol, Ondernemersvereniging Nieuwkoop en diverse BNI Chapters in West en Noord Nederland.

    Hoe heet jouw bedrijf en wat doet jouw bedrijf?

    GRIZZ Energy Gum, hetgeen staat voor een functionele kauwgom. De cafeïne in energy gum wordt via de mondslijmvliezen direct opgenomen in het bloed. Dit zorgt voor een véél sneller effect dan bijvoorbeeld koffie, energiedrankjes, groene thee en energierepen. Bij energiedrankjes wordt de cafeïne opgenomen via het maag-darmkanaal. Dit zorgt ervoor dat het effect veel langer op zich laat wachten. Dit kan oplopen tot wel 45 minuten. Bij een energygum worden de werkzame energiestoffen al na vijf minuten via de mondslijmvliezen opgenomen in het lichaam. Hierdoor ben je gelijk scherp, alert en geconcentreerd op die momenten waarop dat belangrijk is.

    Hoelang bestaat je bedrijf al?

    GRIZZ Energy Gum is eind augustus 2021 live gegaan na een periode van circa zes maanden aan productontwikkeling, wetenschappelijke onderbouwing, testen, accreditatie door het anti-dopinginstituut en bouw van de website/webshop. Een echt familiebedrijf waarbij het team wordt aangevuld met diverse externe experts, elk op hun specifieke vakgebied.

    Momenteel is GRIZZ officieel productleverancier bij vele onderdelen van TeamNL, zoals de Nationale Honk- en Softbalploeg, en partner bij vele verenigingen, topsporters in binnen- en buitenland. GRIZZ is verkrijgbaar in diverse webshops en is zeer recent een sterk partnership aangegaan met een distributeur in Nederland op het gebied van sport en outdoor. Vanuit het Olympisch Stadion wordt de Benelux primair bewerkt, alsmede wereldwijde B2B-aanvragen, en vanuit de vestiging in Berlijn wordt het Duitstalige gebied bewerkt, dus Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.

    Waarom ben je ondernemer geworden en waarom juist in deze branche?

    Ondernemer word je niet, dat ben je van nature (of niet). Al sinds 1992 ben ik als zelfstandig ondernemer betrokken bij een zeer divers scala van bedrijven (al dan niet met compagnon of partner). Momenteel ontwikkelen we vanuit een wetenschappelijke achtergrond op gezondheidsgebied producten die voor een brede doelgroep geschikt zijn en meerwaarde kunnen bieden ten opzichte van bestaande producten. Dit kan een goede insteek zijn om mensen bewuster te maken iets gezonder te leven. Veel klanten ervaren de voordelen van GRIZZ op het gebied van gezondheid (suikervrij, glutenvrij, vegan) en veiligheid (concentratie, alertheid en scherpte), hetgeen zeker in een tijd van immunologische uitdagingen een grote plus kan betekenen.

    Wie zijn jouw klanten?

    Vele topsporters bij TeamNL (op de topsportlocaties Papendal, Thialf, Eindhoven en Zuiderpark), diverse nationale- en internationale topvoetballers, e-sporters en professioneel gamers, zorg- en beveiligingsmedewerkers in onregelmatige diensten, verkeersdeelnemers (al dan niet professioneel), studenten en vele mensen die op een gegeven moment wat extra focus, concentratie en energie kunnen gebruiken.

    Waarom kiezen mensen voor jouw bedrijf?

    GRIZZ is een betrouwbaar bedrijf met een product dat wetenschappelijk onderbouwd is, op de anti-dopinglijst staat en de beste prijs-kwaliteitverhouding wereldwijd levert. We hebben korte communicatielijnen, zijn klantgericht en zijn buiten het leveren van een topproduct ook bereid veel informatie en voorlichting te verzorgen. Doe wat je belooft en het liefst nog iets meer!

    Wat zijn je verdere ambities?

    Doorbouwen aan naamsbekendheid in binnen- en buitenland, zorgen voor wereldwijde aanwezigheid in fysieke winkels, doorontwikkelen van het product op het gebied van een tweede smaak en ervoor zorgen een toonaangevende leverancier te zijn van energiekauwgom wereldwijd.

    Wat is jouw manier om te groeien als ondernemer en met jouw bedrijf?

    • Combinaties maken tussen de zakelijke, internationale ervaring en de jongere generatie met nieuwe, innovatieve ideeën.
    • Toepassen van nieuwe marktbenadering, technologie en contentcreatie.
    • Zorg dragen voor een goede genderbalans in je bedrijf om de brede doelgroep voor het product zo goed mogelijk te kunnen bereiken.

    Wat is jouw leiderschapsadvies voor medeondernemers?

    Wees eerlijk, rechtvaardig en duidelijk. Zorg voor goede en veilige werksfeer waarbinnen elke medewerker zichzelf kan en durft te zijn om op deze wijze alle kwaliteiten van elkaar te kunnen benutten en er als team sterk te staan. Samen de (berg)top behalen kan alleen als iedereen dit doel nastreeft en elkaar durft aan te spreken als er iets of iemand hapert; duidelijk, maar met respect naar elkaar.

    Meer weten over Joop Muller

    Ontdek het hier: www.grizzenergygum.com

    Je las een artikel van WeesMeer, hét nieuwsplatform voor ondernemers met ambitie

    Altijd op de hoogte blijven van ons laatste nieuws? Abonneer je dan op onze nieuwsbrief.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Redactie Weesmeer

    Heb jij interessant ondernemersnieuws of een inhoudelijk artikel passend bij een van de categorieën van WeesMeer? Mail ons redactie@weesmeer.nl

    Related Posts

    Berith Spoelstra: “Ik ben heel goed in staat om van niets, iets te maken”

    10/03/2023

    Sandie Chan: “De naam KOALA HUG komt uit mijn koker en blijkt een gouden greep”

    03/03/2023

    Nathalie Hogendoorn: “De waarde van je netwerk, is de waarde van je bedrijf”

    24/02/2023

    Comments are closed.

    • LinkedIn
    • Facebook
    • Twitter
    • Autismeweek in teken van diversiteit: Hoe uniek ben jij?
    • Berith Spoelstra: “Ik ben heel goed in staat om van niets, iets te maken”
    • ‘Van Capo tot CEO’ genomineerd voor Managementboek van het Jaar
    • Sandie Chan: “De naam KOALA HUG komt uit mijn koker en blijkt een gouden greep”
    • Nathalie Hogendoorn: “De waarde van je netwerk, is de waarde van je bedrijf”

    About

    Help mee om WeesMeer verder uit te bouwen.

    Deel je onze visie en wil je een bijdrage leveren aan het verder uitbouwen van WeesMeer?

    Stuur een mail naar info@weesmeer.nl en laten we de mogelijkheden bespreken.

    Recent posts

    Autismeweek in teken van diversiteit: Hoe uniek ben jij?

    22/03/2023

    Berith Spoelstra: “Ik ben heel goed in staat om van niets, iets te maken”

    10/03/2023

    ‘Van Capo tot CEO’ genomineerd voor Managementboek van het Jaar

    07/03/2023
    Categorieën
    Copyright © 2023 | www.WeesMeer.nl
    • Privacy
    • Visie
    • Contact

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Sign In or Register

    Welcome Back!

    Login to your account below.

    Lost password?