Ashna Mangnoesing: “Ik ontwerp vanuit het principe mindfulness, met een luxe tintje”
Deze keer stellen we onze vragen aan Ashna Mangnoesing, founder van Element of Design. Ashna gelooft dat luxe zit in de details van een design en dat dit bijdraagt aan mindfulness en het gevoel van harmonie.
Wat zijn je hobby’s/interesses?
Alles op het gebied van creëren intrigeert mij. Het allergelukkigst ben ik als ik nieuwe designs ontwerp. Het inspireert me om op zoek te gaan naar het gevoel en de visie die een klant voor ogen heeft en om dat te vertalen in een design. In mijn vrije tijd hou ik ook van creëren en daarom kook ik graag. Met een druk leven moet ik daar wel tijd voor vinden.
Waar kennen mensen jou nog meer van?
Ik laat graag mijn werk zien op mijn Instagramaccount: @elementofdesign186. Het levert bijzondere gesprekken op over onze visie: interieurdesign is een state of mind. Onze passie is dat we esthetiek en synergy met elkaar combineren in een interieur. Daarmee krijg je een mindful luxury interieur design dat mensen gelukkig maakt in hun (nieuwe) woning of hotelkamer.
Hoe heet jouw bedrijf en wat doet jouw bedrijf?
Onze naam: Element of Design. Vanuit deze naam ontwerpen we voor commerciële en residentiële projecten in Europa. Hierbij kun je denken aan nieuwbouwappartementen, spa-/wellnessruimtes en boutique hotels. Wij ontwerpen vanuit een mindful principe en leveren een mindful luxury interior design aan onze klanten.
Hoelang bestaat je bedrijf al?
We zijn inmiddels drie jaar onderweg, gevestigd in Amsterdam. We werken met een team van vijf en maken gebruik van de nieuwste designtechnologie. Hiermee leveren we op maat gemaakte ontwerpen die het potentieel van ruimtes volledig benutten.
Waarom ben je ondernemer geworden en waarom juist in deze branche?
Al van jongs af aan heb ik een passie voor creëren. Ik bloei dan ook op als ik van een idee, naar een concept kan gaan en dat vervolgens naar een tastbaar product of een tastbare dienst kan vertalen.. Mensen iets moois laten beleven, is werkelijk het mooiste dat er is. Zonder dat ik het doorhad, was ik, als ik ergens binnenkwam, in mijn gedachten bezig met een herontwerp van die ruimte: Hoe zou het zijn als er andere materialen voor het plafond werden gebruikt? Past dit wel bij de huidige doelgroep? Et cetera, et cetera.
Wie zijn jouw klanten?
Onze focus ligt op nieuwbouwprojecten en op klanten die voor een wauw-concept willen gaan: mindful luxury interior design. Ik zou graag mooie hotelkamers willen ontwerpen, bijvoorbeeld voor een hotel in Ibiza of Parijs. Bijdragen aan een mooie reiservaring voor klanten.
Waarom kiezen mensen voor jouw bedrijf?
Wat we horen is dat ze gaan voor de tijdloze ontwerpen die we creëren. Dat ze hun identiteit weerspiegeld zien in wat wij leveren. Daarnaast worden zij blij van de mindful luxury aanpak van het design, ons handelsmerk.
Wat is jouw leiderschapsadvies voor medeondernemers?
Obstakels en vertragingen kunnen heel wat onzekerheden met zich meebrengen. Als ondernemer is het belangrijk om vast te houden aan je visie. Weet dat je obstakels kunt ombuigen naar kansen. Uitdagingen houden je scherp.
Meer weten over Ashna Mangnoesing en haar bedrijf?
Ontdek het hier: https://www.element-of-design.com/
Je las een artikel van WeesMeer, hét nieuwsplatform voor ondernemers met ambitie
Altijd op de hoogte blijven van ons laatste nieuws? Abonneer je dan op onze nieuwsbrief.