Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • ‘Geld is geen taboe meer. Het is tijd dat vrouwen het heft in eigen handen nemen’
    • Sumit Gupta: ‘Geen uurtarieven meer, maar lange allianties en belangen in bedrijven’
    • Drukwerkdeal vernieuwt machinepark: minder inkt & energieverbruik, meer snelheid & kwaliteit
    • 10 vragen aan Charles Smeets: ‘De overstap naar duurzame energie moet via het hoofd naar het hart’
    • Reisbureau voor mensen met een fysieke beperking opgericht
    • FloraNL verlegt koers en richt zich op klant bloemisten
    • 10 vragen aan Bart Spandaw: ‘Mijn manier om te groeien is door actief te zijn in netwerken’
    • 10 vragen aan Marieke Pijler: ‘Ik maak ondernemers onvergelijkbaar’
    Facebook Twitter Instagram
    Login
    Wees Meer
    • Home
    • Artikelen
      1. Duurzaamheid
      2. Gezondheid
      3. Financieel
      4. Maatschappelijk
      5. Ontwikkeling
      6. Zichtbaarheid
      Featured

      NL Cares zoekt vrijwilligers voor de Warme Winter Weken

      By Redactie Weesmeer30/11/20210
      Recent

      ‘Geld is geen taboe meer. Het is tijd dat vrouwen het heft in eigen handen nemen’

      26/06/2025

      Drukwerkdeal vernieuwt machinepark: minder inkt & energieverbruik, meer snelheid & kwaliteit

      12/06/2025

      10 vragen aan Charles Smeets: ‘De overstap naar duurzame energie moet via het hoofd naar het hart’

      05/06/2025
    • Nieuws

      ‘Geld is geen taboe meer. Het is tijd dat vrouwen het heft in eigen handen nemen’

      26/06/2025

      Sumit Gupta: ‘Geen uurtarieven meer, maar lange allianties en belangen in bedrijven’

      25/06/2025

      Reisbureau voor mensen met een fysieke beperking opgericht

      21/05/2025

      FloraNL verlegt koers en richt zich op klant bloemisten

      14/05/2025

      Marc van Eck, Eric Kramer en Kimberly Ofori in Raad van Advies sociaal netwerk Follow

      07/04/2025
    • Over ons
      • Visie
      • Contact
    Wees Meer
    You are at:Home»Nieuws»Sumit Gupta: ‘Geen uurtarieven meer, maar lange allianties en belangen in bedrijven’

    Sumit Gupta: ‘Geen uurtarieven meer, maar lange allianties en belangen in bedrijven’

    0
    By Jennifer Delano on 25/06/2025 Nieuws

    Ondernemer Sumit Gupta, oprichter van de Deploy Yourself School of Leadership, is een nieuwe weg ingeslagen. Hij heeft het bedrijf 10GenPartners opgericht, waarmee hij decennialange allianties wil aangaan met ondernemers met een omzet tussen de 5 en 20 miljoen euro. Sumit heeft de ambitie om die omzet op te schalen naar meer dan 100 miljoen euro en tegelijkertijd het bedrijf nieuw leven in te blazen. Een belangrijk doel van Sumit is om het ‘kwartaaldenken’ onder bedrijven te doorbreken.

    Sumit bekleedde 16 jaar lang leidinggevende posities in de technologiesector. Daarna runde hij nog vijf jaar een succesvolle coachingpraktijk. Maar nu heeft hij het roer omgegooid. 10GenPartners vervangt uurtarieven en motiverende peptalks door een eigen Value First, Partner Second™-model:

    • Een 90-120-daagse eerste fase voor een vast bedrag, die onmiddellijke kortetermijnresultaten oplevert – zowel cultureel als zakelijk.
    • Zodra mijlpalen zijn bereikt, ontvangt 10GenPartners een minderheidsaandeel (of een bonus) naarmate het partnerschap groeit.
    • Lopende meerjarige alliantie – leiderschapscoaching, cultuurvernieuwing, operationele vereenvoudiging, fusies en overnames en exitbereidheid – allemaal onder één langetermijnpartnerschap.

    “We gaan nu schouder aan schouder staan met de oprichters van bedrijven voor de komende jaren, zodat het werk dat we doen zal resoneren met de volgende tien generaties. De Deploy Yourself School of Leadership was meer een dienstverlener. 10GenPartners wil hun partner zijn, waar ze op kunnen rekenen – wat er ook gebeurt.”

    Sumit wil uiteindelijk investeren en een minderheidsbelang krijgen in zijn partners, maar het is niet de bedoeling om dat te laten lijken op de manier waarop durfkapitalisten werken. “Mijn investering is niet gericht op snijden, snijden en verkopen met winst. Ik wil de droom, cultuur en waarden van de oprichters behouden, terwijl we samen het bedrijf laten groeien. De oprichter moet te allen tijde controle houden over zijn bedrijf.”

    10GenPartners werkt met slechts 5-10 bedrijven tegelijk omdat dit soort transformatie ‘focus’ vereist.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Jennifer Delano
    • Website
    • Facebook
    • Twitter
    • LinkedIn

    Jennifer Delano is een bevlogen vooruitschopper en absoluut de meest spraakmakende pr-specialist van Nederland. Motor achter het bureau. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor pr. Jennifer organiseert zichtbaarheid door (social)media-aandacht. Creëert nieuws en bedenkt pr- en guerrillamarketing-acties. Schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om in te zetten.

    Related Posts

    ‘Geld is geen taboe meer. Het is tijd dat vrouwen het heft in eigen handen nemen’

    26/06/2025

    Reisbureau voor mensen met een fysieke beperking opgericht

    21/05/2025

    FloraNL verlegt koers en richt zich op klant bloemisten

    14/05/2025

    Comments are closed.

    • LinkedIn
    • Facebook
    • Twitter
    About

    Help mee om WeesMeer verder uit te bouwen.

    Deel je onze visie en wil je een bijdrage leveren aan het verder uitbouwen van WeesMeer?

    Stuur een mail naar info@weesmeer.nl en laten we de mogelijkheden bespreken.

    Recent posts

    ‘Geld is geen taboe meer. Het is tijd dat vrouwen het heft in eigen handen nemen’

    26/06/2025

    Sumit Gupta: ‘Geen uurtarieven meer, maar lange allianties en belangen in bedrijven’

    25/06/2025

    Drukwerkdeal vernieuwt machinepark: minder inkt & energieverbruik, meer snelheid & kwaliteit

    12/06/2025
    Categorieën
    Copyright © 2023 | www.WeesMeer.nl
    • Privacy
    • Visie
    • Contact

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Sign In or Register

    Welcome Back!

    Login to your account below.

    Lost password?
    We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.Ok