Start-up Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk
Last Mile eMobility is een nieuwe importeur in de Benelux op het gebied van last mile mobiliteit en logistieke oplossingen voor regionale en stedelijke omgevingen. Het bedrijf verbindt als eerste in Europa nieuwe mobiliteitsmerken met het bestaande netwerk van autodealers, fleet, lease en verhuurbedrijven.
Last Mile eMobility geeft boost in duurzaamheid, sales en werkgelegenheid
“Hiermee geven wij een boost aan de automotivemarkt in duurzaamheid, sales en werkgelegenheid”, vertelt mede-eigenaar en CEO Karin van den Berg-Hulshoff. De oprichtster heeft als doel om nieuwe mobiliteitsmerken onder te brengen in het bestaande netwerk van autodealers, fleet, lease en verhuurbedrijven.
Met ruim 19 jaar ervaring in de automotive-wereld legt ze verbinding tussen innoverende mobiliteitsfabrikanten en lokaal georiënteerde (familie)bedrijven. De start-up is de ‘linking pin’ voor deze bedrijven voor een breed scala aan hightech last mile oplossingen en zero emission cargo services.
Uniek in de markt
Er ligt volgens Van den Berg een hoog volumepotentieel en grote slagkracht in extra afzet. Dit wordt bereikt door deze duurzame innovaties als eerste in Europa op de markt te brengen via de bestaande structuren. “Dit maakt Last Mile eMobility uniek in de markt. Bovendien dragen we door groei bij aan het behoud van de werkgelegenheid binnen de mobiliteitsbranche.”
Lees ook: Beurs World of eMobility wil duurzaam e-klimaat versnellen
Uitbreiding dealernetwerk
De start-up wil haar dealernetwerk uitbreiden en is op zoek naar merkdealers die de mobiliteitsmerken exclusief willen vertegenwoordigen. Dealers kunnen rekenen op kennis, service en verkoopondersteuning van CEO Karin van den Berg-Hulshoff en haar team.
Je las dit artikel op WeesMeer, hét nieuwsplatform voor ondernemers met ambitie
Altijd op de hoogte blijven van ons laatste nieuws? Abonneer je dan op onze nieuwsbrief.