Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • FloraNL verlegt koers en richt zich op klant bloemisten
    • 10 vragen aan Bart Spandaw: ‘Mijn manier om te groeien is door actief te zijn in netwerken’
    • 10 vragen aan Marieke Pijler: ‘Ik maak ondernemers onvergelijkbaar’
    • 10 vragen aan Remco Coerman: ‘Ik wil een autoriteit worden op het gebied van het locatie-ongebonden wonen’
    • World Parkinson Day: Ernst Daniël Smid sprak over leven met Parkinson
    • MediKIT lanceert pilot automatische postverwerking huisartsen
    • Marc van Eck, Eric Kramer en Kimberly Ofori in Raad van Advies sociaal netwerk Follow
    • Woning verkopen in Ede: wat u moet weten
    Facebook Twitter Instagram
    Login
    Wees Meer
    • Home
    • Artikelen
      1. Duurzaamheid
      2. Gezondheid
      3. Financieel
      4. Maatschappelijk
      5. Ontwikkeling
      6. Zichtbaarheid
      Featured

      NL Cares zoekt vrijwilligers voor de Warme Winter Weken

      By Redactie Weesmeer30/11/20210
      Recent

      10 vragen aan Bart Spandaw: ‘Mijn manier om te groeien is door actief te zijn in netwerken’

      28/04/2025

      10 vragen aan Marieke Pijler: ‘Ik maak ondernemers onvergelijkbaar’

      24/04/2025

      10 vragen aan Remco Coerman: ‘Ik wil een autoriteit worden op het gebied van het locatie-ongebonden wonen’

      17/04/2025
    • Nieuws

      FloraNL verlegt koers en richt zich op klant bloemisten

      14/05/2025

      Marc van Eck, Eric Kramer en Kimberly Ofori in Raad van Advies sociaal netwerk Follow

      07/04/2025

      Woning verkopen in Ede: wat u moet weten

      28/03/2025

      Enliven lanceert inclusieprogramma na succesvolle pilot bij Microsoft Nederland

      25/03/2025

      Drukwerkdeal genomineerd voor B2B Award van Shopping Awards

      25/03/2025
    • Over ons
      • Visie
      • Contact
    Wees Meer
    You are at:Home»Artikelen»Financieel»Initiatief ‘HouJeWinkelmeisjeAanHetWerk’ helpt retailers gratis met online verkoop

    Initiatief ‘HouJeWinkelmeisjeAanHetWerk’ helpt retailers gratis met online verkoop

    0
    By Redactie Weesmeer on 26/03/2020 Financieel
    screen Lisa chat LiveChat Service lanceert de campagne HouJeWinkelMeisjeAanHetWerk, waarmee retailers drie maanden lang gratis chatsoftware kunnen gebruiken om online vragen te beantwoorden.

    Initiatief ‘HouJeWinkelmeisjeAanHetWerk’ helpt retailers gratis met online verkoop

    LiveChat Service lanceert de campagne HouJeWinkelMeisjeAanHetWerk, waarmee retailers drie maanden lang gratis chatsoftware kunnen gebruiken om online vragen te beantwoorden.

    HouJeWinkelMeisjeAanHetWerk

    De afgelopen 5 jaar ontwikkelde ondernemer Nick Blom vanuit zijn bedrijf LiveChat Service speciale chatsoftware waarmee medewerkers direct de mogelijkheid hebben om online vragen van websitebezoekers laagdrempelig en snel te beantwoorden. De campagne HouJeWinkelMeisjeAanHetWerk rondom chatsoftware is binnen enkele minuten gratis toe te voegen en te gebruiken. Het aanbod geldt vooralsnog voor 3 maanden, maar daarbij houdt CEO Nick Blom een slag om de arm: ‘We kunnen de toekomst natuurlijk niet voorspellen, dus hoe lang het uiteindelijk nodig blijkt voor retailers om door deze coronacrisis te komen weten we nu nog niet.’ Retailers kunnen zich aanmelden via https://www. HouJeWinkelmeisjeAanHetWerk.nl om proactief met hun online winkel aan de slag te gaan.

    ‘Winkelmeisjes’ meeverhuizen naar de webwinkel

    Door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus sluiten steeds meer winkels noodgedwongen hun deuren. Nu duizenden winkelmedewerkers gedwongen thuiszitten dreigen veel retailers het contact met hun klanten en de bijbehorende omzet te verliezen. Ondernemer Nick Blom, CEO van LiveChat Service, heeft de oplossing. “Verhuis het ‘winkelmeisje’ mee naar de webwinkel. Zo zorg je dat je verkoopmedewerkers proactief in gesprek gaan met potentiële klanten en bezoekers van je webshop. Met live chat creëer je zo je eigen digitale winkelmeisje en kun je de omzet van webshops vergroten.”

    Door het sluiten van bedrijven, kunnen veel bezoekers van websites vaak alleen per mail of telefonisch hun vragen stellen. Dit zorgt voor extra druk op de klantenserviceafdelingen die zelf soms te kampen hebben met onderbezetting door ziekte of thuiswerk. Live chatten met klanten verhoogt de conversie van webshops en kan vanuit elke gewenste locatie. De medewerker kan vanuit huis met de online klant chatten.

    Meer informatie: https://www.HouJeWinkelmeisjeAanHetWerk.nl

    Je las dit artikel op WeesMeer, hét nieuwsplatform voor ondernemers met ambitie

    Altijd op de hoogte blijven van ons laatste nieuws? Abonneer je dan op onze nieuwsbrief.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Redactie Weesmeer

      Heb jij interessant ondernemersnieuws of een inhoudelijk artikel passend bij een van de categorieën van WeesMeer? Mail ons redactie@weesmeer.nl

      Related Posts

      Thimon Ruikes nieuwe softwareontwikkelaar bij MediKIT

      19/03/2025

      Vincent de Gans en Yaseen El Ganayny versterken WeAreFrank! als Integratiespecialisten

      29/10/2024

      Mike Smid: “De meeste ondernemers overschatten zichzelf”

      24/07/2024

      Comments are closed.

      • LinkedIn
      • Facebook
      • Twitter
      • 10 praktische tips tegen werkstress
      • Vertaalsector schrijft geschiedenis met convenant voor gezonde toekomstbestendige samenwerking
      • Gaston Schul breidt uit naar Verenigd Koninkrijk en kan MKB beter ondersteunen bij Brexit
      • Els Korsten van koeienfotograaf tot ‘Beste trouwfotograaf Benelux’
      • Free publicity bureau voor tech DelanoPR gaat verder als PRGoeroes

      About

      Help mee om WeesMeer verder uit te bouwen.

      Deel je onze visie en wil je een bijdrage leveren aan het verder uitbouwen van WeesMeer?

      Stuur een mail naar info@weesmeer.nl en laten we de mogelijkheden bespreken.

      Recent posts

      FloraNL verlegt koers en richt zich op klant bloemisten

      14/05/2025

      10 vragen aan Bart Spandaw: ‘Mijn manier om te groeien is door actief te zijn in netwerken’

      28/04/2025

      10 vragen aan Marieke Pijler: ‘Ik maak ondernemers onvergelijkbaar’

      24/04/2025
      Categorieën
      Copyright © 2023 | www.WeesMeer.nl
      • Privacy
      • Visie
      • Contact

      Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

      Sign In or Register

      Welcome Back!

      Login to your account below.

      Lost password?
      We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.Ok