Initiatief ‘HouJeWinkelmeisjeAanHetWerk’ helpt retailers gratis met online verkoop
LiveChat Service lanceert de campagne HouJeWinkelMeisjeAanHetWerk, waarmee retailers drie maanden lang gratis chatsoftware kunnen gebruiken om online vragen te beantwoorden.
HouJeWinkelMeisjeAanHetWerk
De afgelopen 5 jaar ontwikkelde ondernemer Nick Blom vanuit zijn bedrijf LiveChat Service speciale chatsoftware waarmee medewerkers direct de mogelijkheid hebben om online vragen van websitebezoekers laagdrempelig en snel te beantwoorden. De campagne HouJeWinkelMeisjeAanHetWerk rondom chatsoftware is binnen enkele minuten gratis toe te voegen en te gebruiken. Het aanbod geldt vooralsnog voor 3 maanden, maar daarbij houdt CEO Nick Blom een slag om de arm: ‘We kunnen de toekomst natuurlijk niet voorspellen, dus hoe lang het uiteindelijk nodig blijkt voor retailers om door deze coronacrisis te komen weten we nu nog niet.’ Retailers kunnen zich aanmelden via https://www. HouJeWinkelmeisjeAanHetWerk.nl om proactief met hun online winkel aan de slag te gaan.
‘Winkelmeisjes’ meeverhuizen naar de webwinkel
Door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus sluiten steeds meer winkels noodgedwongen hun deuren. Nu duizenden winkelmedewerkers gedwongen thuiszitten dreigen veel retailers het contact met hun klanten en de bijbehorende omzet te verliezen. Ondernemer Nick Blom, CEO van LiveChat Service, heeft de oplossing. “Verhuis het ‘winkelmeisje’ mee naar de webwinkel. Zo zorg je dat je verkoopmedewerkers proactief in gesprek gaan met potentiële klanten en bezoekers van je webshop. Met live chat creëer je zo je eigen digitale winkelmeisje en kun je de omzet van webshops vergroten.”
Door het sluiten van bedrijven, kunnen veel bezoekers van websites vaak alleen per mail of telefonisch hun vragen stellen. Dit zorgt voor extra druk op de klantenserviceafdelingen die zelf soms te kampen hebben met onderbezetting door ziekte of thuiswerk. Live chatten met klanten verhoogt de conversie van webshops en kan vanuit elke gewenste locatie. De medewerker kan vanuit huis met de online klant chatten.
Meer informatie: https://www.HouJeWinkelmeisjeAanHetWerk.nl
Je las dit artikel op WeesMeer, hét nieuwsplatform voor ondernemers met ambitie
Altijd op de hoogte blijven van ons laatste nieuws? Abonneer je dan op onze nieuwsbrief.