Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • 10 vragen aan Sumit Gupta: ‘Ga achter je dromen aan. Wees de koper, niet de verkoper’
    • MT500: Breman bekroond tot beste installatiebedrijf
    • Jouw betrouwbare ICT-partner in Barneveld voor mkb
    • ‘Geld is geen taboe meer. Het is tijd dat vrouwen het heft in eigen handen nemen’
    • Sumit Gupta: ‘Geen uurtarieven meer, maar lange allianties en belangen in bedrijven’
    • Drukwerkdeal vernieuwt machinepark: minder inkt & energieverbruik, meer snelheid & kwaliteit
    • 10 vragen aan Charles Smeets: ‘De overstap naar duurzame energie moet via het hoofd naar het hart’
    • Reisbureau voor mensen met een fysieke beperking opgericht
    Facebook Twitter Instagram
    Login
    Wees Meer
    • Home
    • Artikelen
      1. Duurzaamheid
      2. Gezondheid
      3. Financieel
      4. Maatschappelijk
      5. Ontwikkeling
      6. Zichtbaarheid
      Featured

      NL Cares zoekt vrijwilligers voor de Warme Winter Weken

      By Redactie Weesmeer30/11/20210
      Recent

      10 vragen aan Sumit Gupta: ‘Ga achter je dromen aan. Wees de koper, niet de verkoper’

      04/07/2025

      ‘Geld is geen taboe meer. Het is tijd dat vrouwen het heft in eigen handen nemen’

      26/06/2025

      Drukwerkdeal vernieuwt machinepark: minder inkt & energieverbruik, meer snelheid & kwaliteit

      12/06/2025
    • Nieuws

      MT500: Breman bekroond tot beste installatiebedrijf

      02/07/2025

      ‘Geld is geen taboe meer. Het is tijd dat vrouwen het heft in eigen handen nemen’

      26/06/2025

      Sumit Gupta: ‘Geen uurtarieven meer, maar lange allianties en belangen in bedrijven’

      25/06/2025

      Reisbureau voor mensen met een fysieke beperking opgericht

      21/05/2025

      FloraNL verlegt koers en richt zich op klant bloemisten

      14/05/2025
    • Over ons
      • Visie
      • Contact
    Wees Meer
    You are at:Home»Artikelen»Ontwikkeling»Leiderschap»Spotlight: Interview»10 vragen aan Sumit Gupta: ‘Ga achter je dromen aan. Wees de koper, niet de verkoper’

    10 vragen aan Sumit Gupta: ‘Ga achter je dromen aan. Wees de koper, niet de verkoper’

    0
    By Jennifer Delano on 04/07/2025 Spotlight: Interview
    landscape pp

    Deze keer spreken we met ondernemer Sumit Gupta. Hij vertelt over zijn bedrijf, zijn ambities en zijn interesses.

    Wat is de naam van jullie bedrijf en wat doen jullie?

    “10GenPartners smeedt samenwerkingen van tien jaar met oprichters van bedrijven (€5 – 20 miljoen jaarlijkse omzet) en helpt hen voorbij de €100 miljoen grens te groeien. Door te transformeren hoe het managementteam leiding geeft. Zonder de cultuur te strippen of de controle over te nemen.”

    Onze USP’s zijn:

    • Value-First, Partner-Second™-model: we bewijzen resultaten binnen 90-120 dagen, en verdienen daarna een minderheidsbelang of bonus bij het behalen van mijlpalen.
    • Een 10-generatiebril: leiders & bedrijven die streven naar een impact die 300 jaar vanaf nu nog voelbaar is.

    Hoe lang bestaan jullie al?

    “We zijn in 2025 officieel opgericht na vijf jaar werk/onderzoek binnen de Deploy Yourself School of Leadership. In zekere zin is mijn hele leven een voorbereiding geweest op wat ik nu doe.

    Hoofdkantoor: Amsterdam, met partnerhubs in Bengaluru en Londen.

    Groei: beperkt tot 5-10 actieve partnerbedrijven om de intimiteit te behouden; de pijplijn omvat nu Europa, de VS en India.”

    Waarom ben je ondernemer geworden—en vooral in dit domein?

    “Ik heb 16 jaar lang technologie- en AI-producten gebouwd en de beste én slechtste vormen van leiderschap meegemaakt. Ik ben vertrokken om te bewijzen dat je bedrijven én zielen tegelijk kunt laten groeien en ieders licht helderder kunt laten schijnen.”

    Hoe groeien jullie, als bedrijf en als ondernemers?

    “De mid-market is de spannendste plek om te opereren. Groot genoeg om impact te maken, wendbaar genoeg om te veranderen. Onze klanten laten ons dagelijks zien wat lef betekent.

    We groeien via aanbevelingen en op aanmelding, want ons werk is niet voor iedereen en er is beperkt plek.”

    Wie zijn jullie klanten?

    Oprichters en CEO’s die nog midden in hun bedrijf staan en dromen van generatie-overschrijdende rijkdom en impact. Ze willen hun grenzen verleggen en zó groot spelen dat het hen tegelijk bang en enthousiast maakt.

    Recente partners zijn onder andere:  een toonaangevende restaurantketen in Bangalore (India), een voormalig topsporter met een nieuwe grassroots-organisatie, en meer.

    Waarom kiezen mensen voor jullie?

    “Dit is wat enkele van mijn partners zeggen:

    “Ze toonden ROI voordat ze ook maar iets vroegen.”

    “Sumit wees me op mijn blinde vlekken binnen de eerste 30 minuten en aarzelde geen moment.”

    “Ze zijn compromisloos eerlijk geweest—zelfs als dat ongemakkelijk was om te horen.”

    Waar zouden mensen je nog meer van kunnen kennen?

    “Podcasts: Host van de Choosing Leadership Podcast met meer dan 270 afleveringen – https://deployyourself.com/podcast

    Fotografie: Ik ben ook reis- en straatfotograaf – https://sumit4all.photography/

    Regelmatig gastdocent aan business schools of binnen bedrijven.

    Verdere ambities?

    “Tegen 2030 willen we:

    • Een portfolio beheren van €1 miljard aan founder-led bedrijven (huidig portfolio zit rond de €100 miljoen omzet).
    • Een stichting starten die mensen samenbrengt over religies, landen en groepen heen.”

    Leiderschapsadvies voor mede-ondernemers?

    “Ga achter je dromen aan. Wees de koper, niet de verkoper. Selecteer partners net zo streng als investeerders hun deals selecteren.

    Speel alleen de spellen die je vuur aanwakkeren, met mensen met wie je graag oud zou willen worden—en dien eerst, want relationeel kapitaal is de enige valuta die nooit in waarde daalt. Speel het lange spel.

    Hobby’s & persoonlijke haakjes?

    Ik ben reis- en straatfotograaf, een fervent lezer en schrijver.

    https://www.deployyourself.com/articles/

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Jennifer Delano
    • Website
    • Facebook
    • Twitter
    • LinkedIn

    Jennifer Delano is een bevlogen vooruitschopper en absoluut de meest spraakmakende pr-specialist van Nederland. Motor achter het bureau. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor pr. Jennifer organiseert zichtbaarheid door (social)media-aandacht. Creëert nieuws en bedenkt pr- en guerrillamarketing-acties. Schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om in te zetten.

    Related Posts

    10 vragen aan Bart Spandaw: ‘Mijn manier om te groeien is door actief te zijn in netwerken’

    28/04/2025

    10 vragen aan Marieke Pijler: ‘Ik maak ondernemers onvergelijkbaar’

    24/04/2025

    10 vragen aan Remco Coerman: ‘Ik wil een autoriteit worden op het gebied van het locatie-ongebonden wonen’

    17/04/2025

    Comments are closed.

    • LinkedIn
    • Facebook
    • Twitter
    About

    Help mee om WeesMeer verder uit te bouwen.

    Deel je onze visie en wil je een bijdrage leveren aan het verder uitbouwen van WeesMeer?

    Stuur een mail naar info@weesmeer.nl en laten we de mogelijkheden bespreken.

    Recent posts

    10 vragen aan Sumit Gupta: ‘Ga achter je dromen aan. Wees de koper, niet de verkoper’

    04/07/2025

    MT500: Breman bekroond tot beste installatiebedrijf

    02/07/2025

    Jouw betrouwbare ICT-partner in Barneveld voor mkb

    27/06/2025
    Categorieën
    Copyright © 2023 | www.WeesMeer.nl
    • Privacy
    • Visie
    • Contact

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Sign In or Register

    Welcome Back!

    Login to your account below.

    Lost password?