Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Hilversumse bloemist Hessing ruilt Fleurop in voor FloraNL
    • 10 vragen aan Sumit Gupta: ‘Ga achter je dromen aan. Wees de koper, niet de verkoper’
    • MT500: Breman bekroond tot beste installatiebedrijf
    • Jouw betrouwbare ICT-partner in Barneveld voor mkb
    • ‘Geld is geen taboe meer. Het is tijd dat vrouwen het heft in eigen handen nemen’
    • Sumit Gupta: ‘Geen uurtarieven meer, maar lange allianties en belangen in bedrijven’
    • Drukwerkdeal vernieuwt machinepark: minder inkt & energieverbruik, meer snelheid & kwaliteit
    • 10 vragen aan Charles Smeets: ‘De overstap naar duurzame energie moet via het hoofd naar het hart’
    Facebook Twitter Instagram
    Login
    Wees Meer
    • Home
    • Artikelen
      1. Duurzaamheid
      2. Gezondheid
      3. Financieel
      4. Maatschappelijk
      5. Ontwikkeling
      6. Zichtbaarheid
      Featured

      NL Cares zoekt vrijwilligers voor de Warme Winter Weken

      By Redactie Weesmeer30/11/20210
      Recent

      10 vragen aan Sumit Gupta: ‘Ga achter je dromen aan. Wees de koper, niet de verkoper’

      04/07/2025

      ‘Geld is geen taboe meer. Het is tijd dat vrouwen het heft in eigen handen nemen’

      26/06/2025

      Drukwerkdeal vernieuwt machinepark: minder inkt & energieverbruik, meer snelheid & kwaliteit

      12/06/2025
    • Nieuws

      Hilversumse bloemist Hessing ruilt Fleurop in voor FloraNL

      10/07/2025

      MT500: Breman bekroond tot beste installatiebedrijf

      02/07/2025

      ‘Geld is geen taboe meer. Het is tijd dat vrouwen het heft in eigen handen nemen’

      26/06/2025

      Sumit Gupta: ‘Geen uurtarieven meer, maar lange allianties en belangen in bedrijven’

      25/06/2025

      Reisbureau voor mensen met een fysieke beperking opgericht

      21/05/2025
    • Over ons
      • Visie
      • Contact
    Wees Meer
    You are at:Home»Nieuws»Er worden drie keer zo veel kaarten verstuurd dan normaal

    Er worden drie keer zo veel kaarten verstuurd dan normaal

    0
    By Redactie Weesmeer on 26/05/2020 Nieuws, Ontwikkeling
    Baaij Light n vergelijking met vorig jaar worden er drie keer zo veel kaarten verstuurd. Erg veel vraag is er naar kaarten waar een gedicht, lied, Bijbeltekst of spreuk op staat. De verkoop van (christelijke) kaarten heeft een vlucht genomen sinds de intelligente lockdown.

    Er worden drie keer zo veel kaarten verstuurd dan normaal

    In vergelijking met vorig jaar worden er drie keer zo veel kaarten verstuurd. Erg veel vraag is er naar kaarten waar een gedicht, lied, Bijbeltekst of spreuk op staat. De verkoop van (christelijke) kaarten heeft een vlucht genomen sinds de intelligente lockdown.

    Wenskaart helpt in moeilijke tijd

    “Het is een moeilijke tijd waarin we niemand mogen bezoeken. Gelukkig kunnen we met een wenskaart aan iemand laten merken dat we wél aan ze denken”, vertelt directeur Gert Baaij van Baaij Light Cards. “Een kaartje sturen, is iemand bemoedigen en daarmee kunnen we een lichtpunt in iemands leven zijn.” Het bedrijf is gespecialiseerd in wenskaarten met (auteurs-) teksten en levert diverse collecties wenskaarten aan de (christelijke) boek- en vakhandel in Nederland en België.

    Steun lokale ondernemers

    Er zijn verschillende oproepen gedaan om de plaatselijke winkels te steunen. Ondernemer Gert Baaij is blij met deze koop-lokaal initiatieven en wil mensen graag op het hart drukken om de wenskaarten vooral bij de plaatselijke winkels te kopen.

    “Dat dragen we altijd al uit, want onze wenskaarten onderscheiden zich – naast het gebruik van mooie Bijbelteksten, gedichten, spreuken of liederen – door ons hoge kwaliteitsniveau en gebruikmaking van fraaie veredelingen”, aldus Baaij. “Dat moet je gewoon ervaren en door een kaart in de winkel vast te houden, merk je dat verschil. En je voelt de emotie: met deze mooie wenskaart ga ik die persoon blij maken. Of: dit kaartje neem ik mee voor mezelf. Maar net als vele andere ondernemers zijn er voor onze klanten moeilijke tijden aangebroken. Juist nu verdienen ze onze steun.”

    Die steun verwacht de wenskaartenuitgever niet alleen van de consumenten. Zelf werkt hij deze dagen ook aan plannen om de boek- en vakhandel te steunen. De klanten van Baaij zullen hier deze week meer van vernemen.

    Je las dit artikel op WeesMeer, hét nieuwsplatform voor ondernemers met ambitie

    Altijd op de hoogte blijven van ons laatste nieuws? Abonneer je dan op onze nieuwsbrief.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Redactie Weesmeer

      Heb jij interessant ondernemersnieuws of een inhoudelijk artikel passend bij een van de categorieën van WeesMeer? Mail ons redactie@weesmeer.nl

      Related Posts

      Hilversumse bloemist Hessing ruilt Fleurop in voor FloraNL

      10/07/2025

      10 vragen aan Sumit Gupta: ‘Ga achter je dromen aan. Wees de koper, niet de verkoper’

      04/07/2025

      MT500: Breman bekroond tot beste installatiebedrijf

      02/07/2025

      Comments are closed.

      • LinkedIn
      • Facebook
      • Twitter
      About

      Help mee om WeesMeer verder uit te bouwen.

      Deel je onze visie en wil je een bijdrage leveren aan het verder uitbouwen van WeesMeer?

      Stuur een mail naar info@weesmeer.nl en laten we de mogelijkheden bespreken.

      Recent posts

      Hilversumse bloemist Hessing ruilt Fleurop in voor FloraNL

      10/07/2025

      10 vragen aan Sumit Gupta: ‘Ga achter je dromen aan. Wees de koper, niet de verkoper’

      04/07/2025

      MT500: Breman bekroond tot beste installatiebedrijf

      02/07/2025
      Categorieën
      Copyright © 2023 | www.WeesMeer.nl
      • Privacy
      • Visie
      • Contact

      Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

      Sign In or Register

      Welcome Back!

      Login to your account below.

      Lost password?